skip to Main Content

Analiza activității actuale în social media/Creare conturi social media

    • Vom analiza următoarele: poza de profil, poza de copertă, detalii business secțiunea „Despre/About”, mesajele automate în Inbox, organizarea paginii/profilului (tab-uri, link-uri externe etc.), statisticile actuale ale paginii/profilului. Dacă este cazul, vom crea de la zero tot ceea ce avem nevoie (inclusiv pagina/profilul în sine) sau doar vom îmbunătăți, astfel încât să pornim la drum cu o bază solidă.

 

Analiza concurenței

    • Concurența este atât de benefică încât nici nu îți dai seama! Fii mereu cu ochii în „curtea vecinului” pentru a vedea ce mai face, ce aduce nou pe piață, cum comunică, ce lucruri bune face, dar și ce greșeli. Analiza concurenței este importantă, însă nu ar trebui să devină o prioritate zilnică.

 

Analiza publicului țintă

    • Tot ce încercăm să construim împreună este pentru a satisface nevoile și dorințele publicului țintă. Cum să reușim dacă nu îl analizăm înainte de toate, atât din punct de vedere demografic (sex, vârstă, educație, localizare geografică etc.), cât și din punct de vedere al intereselor și al comportamentului. Cunoașterea publicului căruia i te adresezi te va ajuta să te poziționezi deasupra competitorilor, dar și să folosești eficient bugetul pentru marketing.

 

Realizarea strategiei

    • Strategia are rolul de a ghida întreg procesul de implementare și pornește de la analiza situației curente, a publicului țintă și a concurenței. Strategia include următoarele aspecte: număr de postări/lună, conținut (informațional, promoțional etc.), tone of voice (modul de adresare către utilizatori) etc.

 

Analiza activității actuale în social media/Creare conturi social media

    • Vom analiza următoarele: poza de profil, poza de copertă, detalii business secțiunea „Despre/About”, mesajele automate în Inbox, organizarea paginii/profilului (tab-uri, link-uri externe etc.), statisticile actuale ale paginii/profilului. Dacă este cazul, vom crea de la zero tot ceea ce avem nevoie (inclusiv pagina/profilul în sine) sau doar vom îmbunătăți, astfel încât să pornim la drum cu o bază solidă.

 

Analiza concurenței

    • Concurența este atât de benefică încât nici nu îți dai seama! Fii mereu cu ochii în „curtea vecinului” pentru a vedea ce mai face, ce aduce nou pe piață, cum comunică, ce lucruri bune face, dar și ce greșeli. Analiza concurenței este importantă, însă nu ar trebui să devină o prioritate zilnică.

 

Analiza publicului țintă

    • Tot ce încercăm să construim împreună este pentru a satisface nevoile și dorințele publicului țintă. Cum să reușim dacă nu îl analizăm înainte de toate, atât din punct de vedere demografic (sex, vârstă, educație, localizare geografică etc.), cât și din punct de vedere al intereselor și al comportamentului. Cunoașterea publicului căruia i te adresezi te va ajuta să te poziționezi deasupra competitorilor, dar și să folosești eficient bugetul pentru marketing.

 

Realizarea strategiei

    • Strategia are rolul de a ghida întreg procesul de implementare și pornește de la analiza situației curente, a publicului țintă și a concurenței. Strategia include următoarele aspecte: număr de postări/lună, conținut (informațional, promoțional etc.), tone of voice (modul de adresare către utilizatori) etc.

 

Realizarea și implementarea planului editorial

      • Postările vor avea un conținut original și creativ, fiind alcătuit din text și imagini/video editate basic sau articole relevante. Calendarul editorial va fi divers, ancorat în realitate și bazat pe valorile brandului tău. Astfel, vom posta conținut educațional, informativ, comercial, promoțional, plasat foarte bine în timp și spațiu (sărbători, sezon, anotimp, evenimente majore etc.)

 

Community Management

      • Managementul comunității online presupune gestionarea comunicării cu utilizatorii pe rețelele sociale: răspuns la comentarii, mesaje private, recenzii. Utilizatorii întreabă pe Facebook/Instagram pentru că își doresc să primească un răspuns relevant în cel mai scurt timp. Dacă răspunsul apare după 2 zile sau chiar mai mult, când utilizatorul probabil și-a rezolvat deja problema, atunci informația nu mai e de folos.

 

Elementul „altfel

      • Din când în când e bine să „faci valuri”, să oferi contexte prin care publicul țintă să interacționeze cu brandul tău, nu doar să asiste pasiv la postările pe care i le oferi regulat. Concursurile interactive, sondejele, promoțiile sunt doar câteva dintre tacticile recomandate.

Realizarea și implementarea planului editorial

      • Postările vor avea un conținut original și creativ, fiind alcătuit din text și imagini/video editate basic sau articole relevante. Calendarul editorial va fi divers, ancorat în realitate și bazat pe valorile brandului tău. Astfel, vom posta conținut educațional, informativ, comercial, promoțional, plasat foarte bine în timp și spațiu (sărbători, sezon, anotimp, evenimente majore etc.)

 

Community Management

      • Managementul comunității online presupune gestionarea comunicării cu utilizatorii pe rețelele sociale: răspuns la comentarii, mesaje private, recenzii. Utilizatorii întreabă pe Facebook/Instagram pentru că își doresc să primească un răspuns relevant în cel mai scurt timp. Dacă răspunsul apare după 2 zile sau chiar mai mult, când utilizatorul probabil și-a rezolvat deja problema, atunci informația nu mai e de folos.

 

Elementul „altfel

      • Din când în când e bine să „faci valuri”, să oferi contexte prin care publicul țintă să interacționeze cu brandul tău, nu doar să asiste pasiv la postările pe care i le oferi regulat. Concursurile interactive, sondejele, promoțiile sunt doar câteva dintre tacticile recomandate.

Analiza rezultatelor

      • Vom evalua zilnic performanța paginii/profilului, astfel încât la finalul lunii să avem suficiente informații pentru o raportare completă. Pe baza rezultatelor vom stabili planul de acțiune pentru luna următoare.

 

Optimizarea strategiei

      • Toate rezultatele obținute vor fi analizate, astfel încât lună de lună să observăm o evoluție cel puțin constantă.

Analiza rezultatelor

      • Vom evalua zilnic performanța paginii/profilului, astfel încât la finalul lunii să avem suficiente informații pentru o raportare completă. Pe baza rezultatelor vom stabili planul de acțiune pentru luna următoare.

 

Optimizarea strategiei

      • Toate rezultatele obținute vor fi analizate, astfel încât lună de lună să observăm o evoluție cel puțin constantă.

Analiza activității actuale în social media/Creare conturi social media

    • Vom analiza următoarele: poza de profil, poza de copertă, detalii business secțiunea „Despre/About”, mesajele automate în Inbox, organizarea paginii/profilului (tab-uri, link-uri externe etc.), statisticile actuale ale paginii/profilului. Dacă este cazul, vom crea de la zero tot ceea ce avem nevoie (inclusiv pagina/profilul în sine) sau doar vom îmbunătăți, astfel încât să pornim la drum cu o bază solidă.

 

Analiza concurenței

    • Concurența este atât de benefică încât nici nu îți dai seama! Fii mereu cu ochii în „curtea vecinului” pentru a vedea ce mai face, ce aduce nou pe piață, cum comunică, ce lucruri bune face, dar și ce greșeli. Analiza concurenței este importantă, însă nu ar trebui să devină o prioritate zilnică.

 

Analiza publicului țintă

    • Tot ce încercăm să construim împreună este pentru a satisface nevoile și dorințele publicului țintă. Cum să reușim dacă nu îl analizăm înainte de toate, atât din punct de vedere demografic (sex, vârstă, educație, localizare geografică etc.), cât și din punct de vedere al intereselor și al comportamentului. Cunoașterea publicului căruia i te adresezi te va ajuta să te poziționezi deasupra competitorilor, dar și să folosești eficient bugetul pentru marketing.

 

Realizarea strategiei

    • Strategia are rolul de a ghida întreg procesul de implementare și pornește de la analiza situației curente, a publicului țintă și a concurenței. Strategia include următoarele aspecte: număr de postări/lună, conținut (informațional, promoțional etc.), tone of voice (modul de adresare către utilizatori) etc.

 

Analiza activității actuale în social media/Creare conturi social media

    • Vom analiza următoarele: poza de profil, poza de copertă, detalii business secțiunea „Despre/About”, mesajele automate în Inbox, organizarea paginii/profilului (tab-uri, link-uri externe etc.), statisticile actuale ale paginii/profilului. Dacă este cazul, vom crea de la zero tot ceea ce avem nevoie (inclusiv pagina/profilul în sine) sau doar vom îmbunătăți, astfel încât să pornim la drum cu o bază solidă.

 

Analiza concurenței

    • Concurența este atât de benefică încât nici nu îți dai seama! Fii mereu cu ochii în „curtea vecinului” pentru a vedea ce mai face, ce aduce nou pe piață, cum comunică, ce lucruri bune face, dar și ce greșeli. Analiza concurenței este importantă, însă nu ar trebui să devină o prioritate zilnică.

 

Analiza publicului țintă

    • Tot ce încercăm să construim împreună este pentru a satisface nevoile și dorințele publicului țintă. Cum să reușim dacă nu îl analizăm înainte de toate, atât din punct de vedere demografic (sex, vârstă, educație, localizare geografică etc.), cât și din punct de vedere al intereselor și al comportamentului. Cunoașterea publicului căruia i te adresezi te va ajuta să te poziționezi deasupra competitorilor, dar și să folosești eficient bugetul pentru marketing.

 

Realizarea strategiei

    • Strategia are rolul de a ghida întreg procesul de implementare și pornește de la analiza situației curente, a publicului țintă și a concurenței. Strategia include următoarele aspecte: număr de postări/lună, conținut (informațional, promoțional etc.), tone of voice (modul de adresare către utilizatori) etc.

 

Realizarea și implementarea planului editorial

      • Postările vor avea un conținut original și creativ, fiind alcătuit din text și imagini/video editate basic sau articole relevante. Calendarul editorial va fi divers, ancorat în realitate și bazat pe valorile brandului tău. Astfel, vom posta conținut educațional, informativ, comercial, promoțional, plasat foarte bine în timp și spațiu (sărbători, sezon, anotimp, evenimente majore etc.)

 

Community Management

      • Managementul comunității online presupune gestionarea comunicării cu utilizatorii pe rețelele sociale: răspuns la comentarii, mesaje private, recenzii. Utilizatorii întreabă pe Facebook/Instagram pentru că își doresc să primească un răspuns relevant în cel mai scurt timp. Dacă răspunsul apare după 2 zile sau chiar mai mult, când utilizatorul probabil și-a rezolvat deja problema, atunci informația nu mai e de folos.

 

Elementul „altfel

      • Din când în când e bine să „faci valuri”, să oferi contexte prin care publicul țintă să interacționeze cu brandul tău, nu doar să asiste pasiv la postările pe care i le oferi regulat. Concursurile interactive, sondejele, promoțiile sunt doar câteva dintre tacticile recomandate.

Realizarea și implementarea planului editorial

      • Postările vor avea un conținut original și creativ, fiind alcătuit din text și imagini/video editate basic sau articole relevante. Calendarul editorial va fi divers, ancorat în realitate și bazat pe valorile brandului tău. Astfel, vom posta conținut educațional, informativ, comercial, promoțional, plasat foarte bine în timp și spațiu (sărbători, sezon, anotimp, evenimente majore etc.)

 

Community Management

      • Managementul comunității online presupune gestionarea comunicării cu utilizatorii pe rețelele sociale: răspuns la comentarii, mesaje private, recenzii. Utilizatorii întreabă pe Facebook/Instagram pentru că își doresc să primească un răspuns relevant în cel mai scurt timp. Dacă răspunsul apare după 2 zile sau chiar mai mult, când utilizatorul probabil și-a rezolvat deja problema, atunci informația nu mai e de folos.

 

Elementul „altfel

      • Din când în când e bine să „faci valuri”, să oferi contexte prin care publicul țintă să interacționeze cu brandul tău, nu doar să asiste pasiv la postările pe care i le oferi regulat. Concursurile interactive, sondejele, promoțiile sunt doar câteva dintre tacticile recomandate.

Analiza rezultatelor

      • Vom evalua zilnic performanța paginii/profilului, astfel încât la finalul lunii să avem suficiente informații pentru o raportare completă. Pe baza rezultatelor vom stabili planul de acțiune pentru luna următoare.

 

Optimizarea strategiei

      • Toate rezultatele obținute vor fi analizate, astfel încât lună de lună să observăm o evoluție cel puțin constantă.

Analiza rezultatelor

      • Vom evalua zilnic performanța paginii/profilului, astfel încât la finalul lunii să avem suficiente informații pentru o raportare completă. Pe baza rezultatelor vom stabili planul de acțiune pentru luna următoare.

 

Optimizarea strategiei

      • Toate rezultatele obținute vor fi analizate, astfel încât lună de lună să observăm o evoluție cel puțin constantă.

Creare Business Manager (dacă e cazul), inclusiv cont de publicitate și setările de plată necesare

      • Fiecare companie prezentă în social media are nevoie de un cont Business Manager (BM), un cont de publicitate (Ad Account) și un card asociat, de pe care Facebook poată să retragă bani pentru campaniile implementate. Lucrurile sunt simple pentru specialiștii în marketing online, însă acest pas poate aduce mari bătăi de cap necunoscătorilor.

 

Creare, instalare și verificare Facebook Pixel

      • Pixelul este un cod gratuit, care o dată creat și instalat pe website te va ajuta să afli în timp real care sunt reclamele cu cele mai bune rezultate. Instalarea pixelului ajută și la urmărirea conversiile din reclame, la optimizarea reclamelor pe baza datelor colectate, la construirea audiențelor targhetate pentru reclamele viitoare și a audiențelor de remarketing (persoanele care au interacționat deja cu website-ul tău).

 

Analiza campaniilor și rapoartelor precedente

      • Existența unui istoric este foarte utilă, deoarece ne poate oferi o imagine despre ceea ce funcționează și ce nu pentru afacerea ta. Astfel vom economisi timp și bani. Dacă nu ai avut nicio campanie pe Facebook sau Instagram până acum, nu este niciun fel de problemă, deoarece vom testa diferite abordări până ajungem la varianta cea mai bună.

Creare Business Manager (dacă e cazul), inclusiv cont de publicitate și setările de plată necesare

      • Fiecare companie prezentă în social media are nevoie de un cont Business Manager (BM), un cont de publicitate (Ad Account) și un card asociat, de pe care Facebook poată să retragă bani pentru campaniile implementate. Lucrurile sunt simple pentru specialiștii în marketing online, însă acest pas poate aduce mari bătăi de cap necunoscătorilor.

 

Creare, instalare și verificare Facebook Pixel

      • Pixelul este un cod gratuit, care o dată creat și instalat pe website te va ajuta să afli în timp real care sunt reclamele cu cele mai bune rezultate. Instalarea pixelului ajută și la urmărirea conversiile din reclame, la optimizarea reclamelor pe baza datelor colectate, la construirea audiențelor targhetate pentru reclamele viitoare și a audiențelor de remarketing (persoanele care au interacționat deja cu website-ul tău).

 

Analiza campaniilor și rapoartelor precedente

      • Existența unui istoric este foarte utilă, deoarece ne poate oferi o imagine despre ceea ce funcționează și ce nu pentru afacerea ta. Astfel vom economisi timp și bani. Dacă nu ai avut nicio campanie pe Facebook sau Instagram până acum, nu este niciun fel de problemă, deoarece vom testa diferite abordări până ajungem la varianta cea mai bună.

Stabilirea obiectivului de marketing

      • Nu este o coincidență faptul că stabilirea obiectivului este primul pas în setarea unei campanii. Alegerea obiectivului ajută algoritmul Facebook să înțeleagă mai bine ce ne dorim să obținem în urma investirii bugetului. Obiectivele sunt diverse: creșterea numărului de like-uri pe pagină și a notorietății (brand awareness, reach)/ a conversiilor (conversions)/ a traficului pe website (traffic)/ a vizualizărilor unui video (video views)/ a interacțiunii (engagement, messages)/ a numărului de potențiali clienți (lead generation).

 

Setarea audienței, a poziționării și a bugetului

      • Reclamele create vor ajunge doar la acele persoane care corespund cu profilul clientului ideal. Setarea audienței presupune stabilirea parametrilor demografici, geografici și psihografici, astfel încât bugetul să fie consumat eficient. Datorită parametrilor menționați anterior, vom putea seta poziționarea reclamelor (News Feed, Story, Messenger, Marketplace etc.), dar și bugetul.

 

Crearea reclamei propriu-zise

      • Facebook oferă posibilitatea de a crea diferite tipuri de reclame, de la imagini sau video-uri simple, la carusele de imagini sau canvas. Vom alege varianta potrivită pentru afacerea ta!

Stabilirea obiectivului de marketing

      • Nu este o coincidență faptul că stabilirea obiectivului este primul pas în setarea unei campanii. Alegerea obiectivului ajută algoritmul Facebook să înțeleagă mai bine ce ne dorim să obținem în urma investirii bugetului. Obiectivele sunt diverse: creșterea numărului de like-uri pe pagină și a notorietății (brand awareness, reach)/ a conversiilor (conversions)/ a traficului pe website (traffic)/ a vizualizărilor unui video (video views)/ a interacțiunii (engagement, messages)/ a numărului de potențiali clienți (lead generation).

 

Setarea audienței, a poziționării și a bugetului

      • Reclamele create vor ajunge doar la acele persoane care corespund cu profilul clientului ideal. Setarea audienței presupune stabilirea parametrilor demografici, geografici și psihografici, astfel încât bugetul să fie consumat eficient. Datorită parametrilor menționați anterior, vom putea seta poziționarea reclamelor (News Feed, Story, Messenger, Marketplace etc.), dar și bugetul.

 

Crearea reclamei propriu-zise

      • Facebook oferă posibilitatea de a crea diferite tipuri de reclame, de la imagini sau video-uri simple, la carusele de imagini sau canvas. Vom alege varianta potrivită pentru afacerea ta!

Analiza rezultatelor

      • Vom evalua zilnic performanța campaniilor, astfel încât la finalul lunii să avem suficiente informații pentru o raportare completă. Facebook Ads, precum și alte modalități de promovare online plătite, oferă rezultate măsurabile, ușor de ancorat în timp și spațiu, astfel că la sfârșitul lunii vom știi exact câți bani au fost consumați și care sunt rezultatele.

 

Optimizarea campaniei

      • Găsirea „combinației perfecte” între toate setările necesare creării unei campanii are la bază o serie de teste. Testăm mesaje, call to actions (îndemnuri la acțiune), vizualuri, strategii de optimizare etc. Optimizarea campaniei este extrem de necesară pentru a obține rezultatele dorite.

Analiza rezultatelor

      • Vom evalua zilnic performanța campaniilor, astfel încât la finalul lunii să avem suficiente informații pentru o raportare completă. Facebook Ads, precum și alte modalități de promovare online plătite, oferă rezultate măsurabile, ușor de ancorat în timp și spațiu, astfel că la sfârșitul lunii vom știi exact câți bani au fost consumați și care sunt rezultatele.

 

Optimizarea campaniei

      • Găsirea „combinației perfecte” între toate setările necesare creării unei campanii are la bază o serie de teste. Testăm mesaje, call to actions (îndemnuri la acțiune), vizualuri, strategii de optimizare etc. Optimizarea campaniei este extrem de necesară pentru a obține rezultatele dorite.

Creare Business Manager (dacă e cazul), inclusiv cont de publicitate și setările de plată necesare

      • Fiecare companie prezentă în social media are nevoie de un cont Business Manager (BM), un cont de publicitate (Ad Account) și un card asociat, de pe care Facebook poată să retragă bani pentru campaniile implementate. Lucrurile sunt simple pentru specialiștii în marketing online, însă acest pas poate aduce mari bătăi de cap necunoscătorilor.

 

Creare, instalare și verificare Facebook Pixel

      • Pixelul este un cod gratuit, care o dată creat și instalat pe website te va ajuta să afli în timp real care sunt reclamele cu cele mai bune rezultate. Instalarea pixelului ajută și la urmărirea conversiile din reclame, la optimizarea reclamelor pe baza datelor colectate, la construirea audiențelor targhetate pentru reclamele viitoare și a audiențelor de remarketing (persoanele care au interacționat deja cu website-ul tău).

 

Analiza campaniilor și rapoartelor precedente

      • Existența unui istoric este foarte utilă, deoarece ne poate oferi o imagine despre ceea ce funcționează și ce nu pentru afacerea ta. Astfel vom economisi timp și bani. Dacă nu ai avut nicio campanie pe Facebook sau Instagram până acum, nu este niciun fel de problemă, deoarece vom testa diferite abordări până ajungem la varianta cea mai bună.

Creare Business Manager (dacă e cazul), inclusiv cont de publicitate și setările de plată necesare

      • Fiecare companie prezentă în social media are nevoie de un cont Business Manager (BM), un cont de publicitate (Ad Account) și un card asociat, de pe care Facebook poată să retragă bani pentru campaniile implementate. Lucrurile sunt simple pentru specialiștii în marketing online, însă acest pas poate aduce mari bătăi de cap necunoscătorilor.

 

Creare, instalare și verificare Facebook Pixel

      • Pixelul este un cod gratuit, care o dată creat și instalat pe website te va ajuta să afli în timp real care sunt reclamele cu cele mai bune rezultate. Instalarea pixelului ajută și la urmărirea conversiile din reclame, la optimizarea reclamelor pe baza datelor colectate, la construirea audiențelor targhetate pentru reclamele viitoare și a audiențelor de remarketing (persoanele care au interacționat deja cu website-ul tău).

 

Analiza campaniilor și rapoartelor precedente

      • Existența unui istoric este foarte utilă, deoarece ne poate oferi o imagine despre ceea ce funcționează și ce nu pentru afacerea ta. Astfel vom economisi timp și bani. Dacă nu ai avut nicio campanie pe Facebook sau Instagram până acum, nu este niciun fel de problemă, deoarece vom testa diferite abordări până ajungem la varianta cea mai bună.

    • Stabilirea obiectivului de marketing
      • Nu este o coincidență faptul că stabilirea obiectivului este primul pas în setarea unei campanii. Alegerea obiectivului ajută algoritmul Facebook să înțeleagă mai bine ce ne dorim să obținem în urma investirii bugetului. Obiectivele sunt diverse: creșterea numărului de like-uri pe pagină și a notorietății (brand awareness, reach)/ a conversiilor (conversions)/ a traficului pe website (traffic)/ a vizualizărilor unui video (video views)/ a interacțiunii (engagement, messages)/ a numărului de potențiali clienți (lead generation).
    • Setarea audienței, a poziționării și a bugetului
      • Reclamele create vor ajunge doar la acele persoane care corespund cu profilul clientului ideal. Setarea audienței presupune stabilirea parametrilor demografici, geografici și psihografici, astfel încât bugetul să fie consumat eficient. Datorită parametrilor menționați anterior, vom putea seta poziționarea reclamelor (News Feed, Story, Messenger, Marketplace etc.), dar și bugetul.
    • Crearea reclamei propriu-zise
      • Facebook oferă posibilitatea de a crea diferite tipuri de reclame, de la imagini sau video-uri simple, la carusele de imagini sau canvas. Vom alege varianta potrivită pentru afacerea ta!

Stabilirea obiectivului de marketing

      • Nu este o coincidență faptul că stabilirea obiectivului este primul pas în setarea unei campanii. Alegerea obiectivului ajută algoritmul Facebook să înțeleagă mai bine ce ne dorim să obținem în urma investirii bugetului. Obiectivele sunt diverse: creșterea numărului de like-uri pe pagină și a notorietății (brand awareness, reach)/ a conversiilor (conversions)/ a traficului pe website (traffic)/ a vizualizărilor unui video (video views)/ a interacțiunii (engagement, messages)/ a numărului de potențiali clienți (lead generation).

 

Setarea audienței, a poziționării și a bugetului

      • Reclamele create vor ajunge doar la acele persoane care corespund cu profilul clientului ideal. Setarea audienței presupune stabilirea parametrilor demografici, geografici și psihografici, astfel încât bugetul să fie consumat eficient. Datorită parametrilor menționați anterior, vom putea seta poziționarea reclamelor (News Feed, Story, Messenger, Marketplace etc.), dar și bugetul.

 

Crearea reclamei propriu-zise

      • Facebook oferă posibilitatea de a crea diferite tipuri de reclame, de la imagini sau video-uri simple, la carusele de imagini sau canvas. Vom alege varianta potrivită pentru afacerea ta!

Analiza rezultatelor

      • Vom evalua zilnic performanța campaniilor, astfel încât la finalul lunii să avem suficiente informații pentru o raportare completă. Facebook Ads, precum și alte modalități de promovare online plătite, oferă rezultate măsurabile, ușor de ancorat în timp și spațiu, astfel că la sfârșitul lunii vom știi exact câți bani au fost consumați și care sunt rezultatele.

 

Optimizarea campaniei

      • Găsirea „combinației perfecte” între toate setările necesare creării unei campanii are la bază o serie de teste. Testăm mesaje, call to actions (îndemnuri la acțiune), vizualuri, strategii de optimizare etc. Optimizarea campaniei este extrem de necesară pentru a obține rezultatele dorite.

Analiza rezultatelor

      • Vom evalua zilnic performanța campaniilor, astfel încât la finalul lunii să avem suficiente informații pentru o raportare completă. Facebook Ads, precum și alte modalități de promovare online plătite, oferă rezultate măsurabile, ușor de ancorat în timp și spațiu, astfel că la sfârșitul lunii vom știi exact câți bani au fost consumați și care sunt rezultatele.

 

Optimizarea campaniei

      • Găsirea „combinației perfecte” între toate setările necesare creării unei campanii are la bază o serie de teste. Testăm mesaje, call to actions (îndemnuri la acțiune), vizualuri, strategii de optimizare etc. Optimizarea campaniei este extrem de necesară pentru a obține rezultatele dorite.

Creare cont Google Ads, Google Analytics și Google Tag Manager/ Analiza campaniilor anterioare

      • În cazul în care este prima dată când realizezi campanii plătite pe Google, te vom ajuta cu crearea contului Google Ads (locul unde realizezi efectiv campaniile) și Google Analytics (platformă gratuită care oferă informații despre comportamentul utilizatorilor pe website). Dacă ai deja aceste două conturi și campanii implementate anterior, atunci vom analiza rezultatele și vom stabilii următorii pași pe baza acestora. Google Tag Manager este un alt instrument gratuit, care ajută la monitorizarea rezultatelor campaniei.

 

Analiza concurenței

      • Concurența este atât de benefică încât nici nu îți dai seama! Fii mereu cu ochii în „curtea vecinului” pentru a vedea ce mai face, ce aduce nou pe piață, cum comunică, ce lucruri bune face, dar și ce greșeli. La o simplă căutare pe Google a cuvintelor cheie care îți definesc afacerea, vei putea vedea anunțurile plătite ale concurenței și modul în care ei abordează potențialii clienți.

 

Analiza publicului țintă

      • Tot ce încercăm să construim împreună este pentru a satisface nevoile și dorințele publicului țintă. Cum să reușim dacă nu îl analizăm înainte de toate, atât din punct de vedere demografic (sex, vârstă, educație, localizare geografică etc.), cât și din punct de vedere al intereselor și al comportamentului. Cunoașterea publicului căruia i te adresezi te va ajuta să te poziționezi deasupra competitorilor, dar și să folosești eficient bugetul pentru marketing.

 

Realizarea strategiei

      • Strategia are rolul de a ghida întreg procesul de implementare și pornește de la analiza situației curente, a publicului țintă și a concurenței. Strategia include următoarele aspecte: stabilirea tipului de campanie, a perioadei, a bugetului etc.

Creare cont Google Ads, Google Analytics și Google Tag Manager/ Analiza campaniilor anterioare

      • În cazul în care este prima dată când realizezi campanii plătite pe Google, te vom ajuta cu crearea contului Google Ads (locul unde realizezi efectiv campaniile) și Google Analytics (platformă gratuită care oferă informații despre comportamentul utilizatorilor pe website). Dacă ai deja aceste două conturi și campanii implementate anterior, atunci vom analiza rezultatele și vom stabilii următorii pași pe baza acestora. Google Tag Manager este un alt instrument gratuit, care ajută la monitorizarea rezultatelor campaniei.

 

Analiza concurenței

      • Concurența este atât de benefică încât nici nu îți dai seama! Fii mereu cu ochii în „curtea vecinului” pentru a vedea ce mai face, ce aduce nou pe piață, cum comunică, ce lucruri bune face, dar și ce greșeli. La o simplă căutare pe Google a cuvintelor cheie care îți definesc afacerea, vei putea vedea anunțurile plătite ale concurenței și modul în care ei abordează potențialii clienți.

 

Analiza publicului țintă

      • Tot ce încercăm să construim împreună este pentru a satisface nevoile și dorințele publicului țintă. Cum să reușim dacă nu îl analizăm înainte de toate, atât din punct de vedere demografic (sex, vârstă, educație, localizare geografică etc.), cât și din punct de vedere al intereselor și al comportamentului. Cunoașterea publicului căruia i te adresezi te va ajuta să te poziționezi deasupra competitorilor, dar și să folosești eficient bugetul pentru marketing.

 

Realizarea strategiei

      • Strategia are rolul de a ghida întreg procesul de implementare și pornește de la analiza situației curente, a publicului țintă și a concurenței. Strategia include următoarele aspecte: stabilirea tipului de campanie, a perioadei, a bugetului etc.

Setarea/ Verificarea codului de urmărire a conversiilor

      • Este foarte important ca rezultatele obținute prin intermediul campaniilor plătite să fie corect colectate, analizate și înțelese. Codul de urmărire a conversiilor (conversion tracking code) instalat pe website permite contorizarea conversiilor, în funcție de obiectul de marketing setat.

 

Stabilirea obiectivului de marketing

      • Nu este o coincidență faptul că stabilirea obiectivului este primul pas în setarea unei campanii. Alegerea obiectivului ajută algoritmul Google să înțeleagă mai bine ce ne dorim să obținem în urma investirii bugetului. Obiectivele sunt diverse: generare trafic pe website, creșterea vânzărilor, creșterea numărului de potențiali clienți (leads), notorietate (brand awareness and reach).

 

Definirea campaniei

      • Orice campanie, indiferent că este de căutare, display sau video, necesită o serie de setări standard. Aceste setări vizează următoarele aspecte: localizare geografică, limbă, buget, strategie de licitare, device de afișare etc.

 

Setarea cuvintelor cheie, a anunțurilor și a extensiilor

      • Anunțurile propriu-zise au la bază o serie de cuvinte cheie, atent alese, care reprezintă exact acele cuvinte și expresii pe care utilizatorii le caută pe Google. Cu cât sunt mai relevante anunțurile, cu atât vor exista mai multe șanse ca cei care intră pe website să devină clienții tăi. Extensiile sunt, după cum le spune și denumirea, o extindere a anunțurilor, care permite oferirea de informații suplimentare.

 

Targetare avansată

      • La nivel general, audiența din contul Google prezintă informații demografice (sex, vârstă, localizare geografică). Targhetarea avansată permite direcționarea anunțurilor plătite către un public țintit. Google Ads are un potențial uriaș de a converti vizitatorii website-ului  în clienți pentru afacerea ta.

Setarea/ Verificarea codului de urmărire a conversiilor

      • Este foarte important ca rezultatele obținute prin intermediul campaniilor plătite să fie corect colectate, analizate și înțelese. Codul de urmărire a conversiilor (conversion tracking code) instalat pe website permite contorizarea conversiilor, în funcție de obiectul de marketing setat.

 

Stabilirea obiectivului de marketing

      • Nu este o coincidență faptul că stabilirea obiectivului este primul pas în setarea unei campanii. Alegerea obiectivului ajută algoritmul Google să înțeleagă mai bine ce ne dorim să obținem în urma investirii bugetului. Obiectivele sunt diverse: generare trafic pe website, creșterea vânzărilor, creșterea numărului de potențiali clienți (leads), notorietate (brand awareness and reach).

 

Definirea campaniei

      • Orice campanie, indiferent că este de căutare, display sau video, necesită o serie de setări standard. Aceste setări vizează următoarele aspecte: localizare geografică, limbă, buget, strategie de licitare, device de afișare etc.

 

Setarea cuvintelor cheie, a anunțurilor și a extensiilor

      • Anunțurile propriu-zise au la bază o serie de cuvinte cheie, atent alese, care reprezintă exact acele cuvinte și expresii pe care utilizatorii le caută pe Google. Cu cât sunt mai relevante anunțurile, cu atât vor exista mai multe șanse ca cei care intră pe website să devină clienții tăi. Extensiile sunt, după cum le spune și denumirea, o extindere a anunțurilor, care permite oferirea de informații suplimentare.

 

Targetare avansată

      • La nivel general, audiența din contul Google prezintă informații demografice (sex, vârstă, localizare geografică). Targhetarea avansată permite direcționarea anunțurilor plătite către un public țintit. Google Ads are un potențial uriaș de a converti vizitatorii website-ului  în clienți pentru afacerea ta.

Analiza rezultatelor

      • Vom evalua zilnic performanța campaniilor, astfel încât la finalul lunii să avem suficiente informații pentru o raportare completă. Google Ads, precum și alte modalități de promovare online plătite, oferă rezultate măsurabile, ușor de ancorat în timp și spațiu, astfel că la sfârșitul lunii vom știi exact câți bani au fost consumați și care sunt rezultatele.

 

Optimizarea campaniei

      • Găsirea „combinației perfecte” între toate setările necesare creării unei campanii are la bază o serie de teste. Testăm mesaje, call to actions (îndemnuri la acțiune), cuvinte cheie/bannere, strategii de optimizare etc. Optimizarea campaniei este extrem de necesară pentru a obține rezultatele dorite.

Analiza rezultatelor

      • Vom evalua zilnic performanța campaniilor, astfel încât la finalul lunii să avem suficiente informații pentru o raportare completă. Google Ads, precum și alte modalități de promovare online plătite, oferă rezultate măsurabile, ușor de ancorat în timp și spațiu, astfel că la sfârșitul lunii vom știi exact câți bani au fost consumați și care sunt rezultatele.

 

Optimizarea campaniei

      • Găsirea „combinației perfecte” între toate setările necesare creării unei campanii are la bază o serie de teste. Testăm mesaje, call to actions (îndemnuri la acțiune), cuvinte cheie/bannere, strategii de optimizare etc. Optimizarea campaniei este extrem de necesară pentru a obține rezultatele dorite.

Creare cont Google Ads, Google Analytics și Google Tag Manager/ Analiza campaniilor anterioare

      • În cazul în care este prima dată când realizezi campanii plătite pe Google, te vom ajuta cu crearea contului Google Ads (locul unde realizezi efectiv campaniile) și Google Analytics (platformă gratuită care oferă informații despre comportamentul utilizatorilor pe website). Dacă ai deja aceste două conturi și campanii implementate anterior, atunci vom analiza rezultatele și vom stabilii următorii pași pe baza acestora. Google Tag Manager este un alt instrument gratuit, care ajută la monitorizarea rezultatelor campaniei.

 

Analiza concurenței

      • Concurența este atât de benefică încât nici nu îți dai seama! Fii mereu cu ochii în „curtea vecinului” pentru a vedea ce mai face, ce aduce nou pe piață, cum comunică, ce lucruri bune face, dar și ce greșeli. La o simplă căutare pe Google a cuvintelor cheie care îți definesc afacerea, vei putea vedea anunțurile plătite ale concurenței și modul în care ei abordează potențialii clienți.

 

Analiza publicului țintă

      • Tot ce încercăm să construim împreună este pentru a satisface nevoile și dorințele publicului țintă. Cum să reușim dacă nu îl analizăm înainte de toate, atât din punct de vedere demografic (sex, vârstă, educație, localizare geografică etc.), cât și din punct de vedere al intereselor și al comportamentului. Cunoașterea publicului căruia i te adresezi te va ajuta să te poziționezi deasupra competitorilor, dar și să folosești eficient bugetul pentru marketing.

 

Realizarea strategiei

      • Strategia are rolul de a ghida întreg procesul de implementare și pornește de la analiza situației curente, a publicului țintă și a concurenței. Strategia include următoarele aspecte: stabilirea tipului de campanie, a perioadei, a bugetului etc.

Creare cont Google Ads, Google Analytics și Google Tag Manager/ Analiza campaniilor anterioare

      • În cazul în care este prima dată când realizezi campanii plătite pe Google, te vom ajuta cu crearea contului Google Ads (locul unde realizezi efectiv campaniile) și Google Analytics (platformă gratuită care oferă informații despre comportamentul utilizatorilor pe website). Dacă ai deja aceste două conturi și campanii implementate anterior, atunci vom analiza rezultatele și vom stabilii următorii pași pe baza acestora. Google Tag Manager este un alt instrument gratuit, care ajută la monitorizarea rezultatelor campaniei.

 

Analiza concurenței

      • Concurența este atât de benefică încât nici nu îți dai seama! Fii mereu cu ochii în „curtea vecinului” pentru a vedea ce mai face, ce aduce nou pe piață, cum comunică, ce lucruri bune face, dar și ce greșeli. La o simplă căutare pe Google a cuvintelor cheie care îți definesc afacerea, vei putea vedea anunțurile plătite ale concurenței și modul în care ei abordează potențialii clienți.

 

Analiza publicului țintă

      • Tot ce încercăm să construim împreună este pentru a satisface nevoile și dorințele publicului țintă. Cum să reușim dacă nu îl analizăm înainte de toate, atât din punct de vedere demografic (sex, vârstă, educație, localizare geografică etc.), cât și din punct de vedere al intereselor și al comportamentului. Cunoașterea publicului căruia i te adresezi te va ajuta să te poziționezi deasupra competitorilor, dar și să folosești eficient bugetul pentru marketing.

 

Realizarea strategiei

      • Strategia are rolul de a ghida întreg procesul de implementare și pornește de la analiza situației curente, a publicului țintă și a concurenței. Strategia include următoarele aspecte: stabilirea tipului de campanie, a perioadei, a bugetului etc.

Setarea/ Verificarea codului de urmărire a conversiilor

      • Este foarte important ca rezultatele obținute prin intermediul campaniilor plătite să fie corect colectate, analizate și înțelese. Codul de urmărire a conversiilor (conversion tracking code) instalat pe website permite contorizarea conversiilor, în funcție de obiectul de marketing setat.

 

Stabilirea obiectivului de marketing

      • Nu este o coincidență faptul că stabilirea obiectivului este primul pas în setarea unei campanii. Alegerea obiectivului ajută algoritmul Google să înțeleagă mai bine ce ne dorim să obținem în urma investirii bugetului. Obiectivele sunt diverse: generare trafic pe website, creșterea vânzărilor, creșterea numărului de potențiali clienți (leads), notorietate (brand awareness and reach).

 

Definirea campaniei

      • Orice campanie, indiferent că este de căutare, display sau video, necesită o serie de setări standard. Aceste setări vizează următoarele aspecte: localizare geografică, limbă, buget, strategie de licitare, device de afișare etc.

 

Setarea cuvintelor cheie, a anunțurilor și a extensiilor

      • Anunțurile propriu-zise au la bază o serie de cuvinte cheie, atent alese, care reprezintă exact acele cuvinte și expresii pe care utilizatorii le caută pe Google. Cu cât sunt mai relevante anunțurile, cu atât vor exista mai multe șanse ca cei care intră pe website să devină clienții tăi. Extensiile sunt, după cum le spune și denumirea, o extindere a anunțurilor, care permite oferirea de informații suplimentare.

 

Targetare avansată

      • La nivel general, audiența din contul Google prezintă informații demografice (sex, vârstă, localizare geografică). Targhetarea avansată permite direcționarea anunțurilor plătite către un public țintit. Google Ads are un potențial uriaș de a converti vizitatorii website-ului  în clienți pentru afacerea ta.

Setarea/ Verificarea codului de urmărire a conversiilor

      • Este foarte important ca rezultatele obținute prin intermediul campaniilor plătite să fie corect colectate, analizate și înțelese. Codul de urmărire a conversiilor (conversion tracking code) instalat pe website permite contorizarea conversiilor, în funcție de obiectul de marketing setat.

 

Stabilirea obiectivului de marketing

      • Nu este o coincidență faptul că stabilirea obiectivului este primul pas în setarea unei campanii. Alegerea obiectivului ajută algoritmul Google să înțeleagă mai bine ce ne dorim să obținem în urma investirii bugetului. Obiectivele sunt diverse: generare trafic pe website, creșterea vânzărilor, creșterea numărului de potențiali clienți (leads), notorietate (brand awareness and reach).

 

Definirea campaniei

      • Orice campanie, indiferent că este de căutare, display sau video, necesită o serie de setări standard. Aceste setări vizează următoarele aspecte: localizare geografică, limbă, buget, strategie de licitare, device de afișare etc.

 

Setarea cuvintelor cheie, a anunțurilor și a extensiilor

      • Anunțurile propriu-zise au la bază o serie de cuvinte cheie, atent alese, care reprezintă exact acele cuvinte și expresii pe care utilizatorii le caută pe Google. Cu cât sunt mai relevante anunțurile, cu atât vor exista mai multe șanse ca cei care intră pe website să devină clienții tăi. Extensiile sunt, după cum le spune și denumirea, o extindere a anunțurilor, care permite oferirea de informații suplimentare.

 

Targetare avansată

      • La nivel general, audiența din contul Google prezintă informații demografice (sex, vârstă, localizare geografică). Targhetarea avansată permite direcționarea anunțurilor plătite către un public țintit. Google Ads are un potențial uriaș de a converti vizitatorii website-ului  în clienți pentru afacerea ta.

Analiza rezultatelor

      • Vom evalua zilnic performanța campaniilor, astfel încât la finalul lunii să avem suficiente informații pentru o raportare completă. Google Ads, precum și alte modalități de promovare online plătite, oferă rezultate măsurabile, ușor de ancorat în timp și spațiu, astfel că la sfârșitul lunii vom știi exact câți bani au fost consumați și care sunt rezultatele.

 

Optimizarea campaniei

      • Găsirea „combinației perfecte” între toate setările necesare creării unei campanii are la bază o serie de teste. Testăm mesaje, call to actions (îndemnuri la acțiune), cuvinte cheie/bannere, strategii de optimizare etc. Optimizarea campaniei este extrem de necesară pentru a obține rezultatele dorite.

Analiza rezultatelor

      • Vom evalua zilnic performanța campaniilor, astfel încât la finalul lunii să avem suficiente informații pentru o raportare completă. Google Ads, precum și alte modalități de promovare online plătite, oferă rezultate măsurabile, ușor de ancorat în timp și spațiu, astfel că la sfârșitul lunii vom știi exact câți bani au fost consumați și care sunt rezultatele.

 

Optimizarea campaniei

      • Găsirea „combinației perfecte” între toate setările necesare creării unei campanii are la bază o serie de teste. Testăm mesaje, call to actions (îndemnuri la acțiune), cuvinte cheie/bannere, strategii de optimizare etc. Optimizarea campaniei este extrem de necesară pentru a obține rezultatele dorite.

  • Din experiență sau ... din auzite știi că niciodată o rețetă nu îți iese de două ori la fel, chiar dacă respecți cu strictețe toți pașii. Inevitabil apar diferiți factori care modifică preparatul final, uneori având un gust mult mai bun, alteori mai puțin bun.

 

  • Marketingul online este ca o rețetă. Deși cunoști toate etapele, setările și algoritmul, rezultatele nu sunt niciodată aceleași. Factorii care pot apărea sunt determinați de piață, concurență, sezonalitate, buget, creativitate etc. Testezi, riști și încerci diferite strategii, totul pentru a „gusta preparatul perfect”.Pentru a porni la drum, ai nevoie să stăpânești noțiunile esențiale, explicate și reexplicate, căci răbdarea și profesionalismul sunt caracteristicile de care dăm dovadă.

 

  • Consultanța pentru promovarea pe rețelele sociale și Google Ads include:
        • prezentarea și explicarea conceptelor de bază
        • pașii setării unei campanii pe Facebook/Google
        • tactici recomandate
        • sesiuni de întrebări și răspunsuri
        • resurse pentru studiu individual
        • sprijin continuu și discuții 1:1

    Acest serviciu se taxează pe oră și este adresat antreprenorilor care își doresc să descopere noțiunile esențiale ale marketingului online sau specialiștilor aflați la început de drum. Este adevărat că internetul este plin de astfel de informații, însă îți va fi mult mai ușor să primești exact informațiile de care ai nevoie, fără să pierzi timp căutându-le și selectându-le. În plus, comunicarea deschisă dintre noi te va ajuta să înțelegi totul mai bine.

  • Din experiență sau ... din auzite știi că niciodată o rețetă nu îți iese de două ori la fel, chiar dacă respecți cu strictețe toți pașii. Inevitabil apar diferiți factori care modifică preparatul final, uneori având un gust mult mai bun, alteori mai puțin bun.

 

  • Marketingul online este ca o rețetă. Deși cunoști toate etapele, setările și algoritmul, rezultatele nu sunt niciodată aceleași. Factorii care pot apărea sunt determinați de piață, concurență, sezonalitate, buget, creativitate etc. Testezi, riști și încerci diferite strategii, totul pentru a „gusta preparatul perfect”.Pentru a porni la drum, ai nevoie să stăpânești noțiunile esențiale, explicate și reexplicate, căci răbdarea și profesionalismul sunt caracteristicile de care dăm dovadă.

 

  • Consultanța pentru promovarea pe rețelele sociale și Google Ads include:
        • prezentarea și explicarea conceptelor de bază
        • pașii setării unei campanii pe Facebook/Google
        • tactici recomandate
        • sesiuni de întrebări și răspunsuri
        • resurse pentru studiu individual
        • sprijin continuu și discuții 1:1

    Acest serviciu se taxează pe oră și este adresat antreprenorilor care își doresc să descopere noțiunile esențiale ale marketingului online sau specialiștilor aflați la început de drum. Este adevărat că internetul este plin de astfel de informații, însă îți va fi mult mai ușor să primești exact informațiile de care ai nevoie, fără să pierzi timp căutându-le și selectându-le. În plus, comunicarea deschisă dintre noi te va ajuta să înțelegi totul mai bine.

Campaniile de email marketing sunt o altă modalitate de a păstra legătura cu clienții tăi, dar și de a deveni cunoscut pentru potențialii clienți. Newsletterele (email-urile periodice) trimise către baza ta de date întregesc planul de comunicare, câștigând astfel loializarea celor care te urmăresc.

Acțiuni propriu-zise:

      • realizarea conținutului și design-ului pentru newslettere;
      • trimiterea către destinatari;
      • optimizarea pentru dispozitivele mobile;
      • monitorizarea livrării email-urilor;
      • raportarea rezultatelor.

Campaniile de email marketing sunt o altă modalitate de a păstra legătura cu clienții tăi, dar și de a deveni cunoscut pentru potențialii clienți. Newsletterele (email-urile periodice) trimise către baza ta de date întregesc planul de comunicare, câștigând astfel loializarea celor care te urmăresc.

Acțiuni propriu-zise:

      • realizarea conținutului și design-ului pentru newslettere;
      • trimiterea către destinatari;
      • optimizarea pentru dispozitivele mobile;
      • monitorizarea livrării email-urilor;
      • raportarea rezultatelor.

Nu mai este niciun secret faptul că încercăm să găsim soluții cât mai comode pentru orice nevoi sau dorințe. Să presupunem că deții o florărie, iar un potențial client trebuie să cumpere un buchet de flori iubitei sau mamei, dar nu cunoaște zona în care se află. Ce face? Caută pe Google sau direct pe Google Maps cea mai apropiată florărie, verifică programul și eventual citește recenziile sau se uită la câteva imagini. Abia apoi pornește spre florărie. Imaginează-ți ce s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi găsit rapid toate aceste informații. În primul rând, tu, proprietarul florăriei, ai fi pierdut un client.

Prezența online a afacerii la nivel local presupune crearea unui profil de companie, care apare exact atunci când utilizatorii caută pe Google/Google Maps compania ta sau companii similare.

Profilul Compania mea pe Google permite publicarea următoarelor informații:

  • numele și descrierea companiei;
  • adresa fizică și localizarea pe hartă;
  • telefon;
  • program de lucru;
  • link către website-ul propriu;
  • recenzii;
  • întrebări și răspunsuri (curiozități ale potențialilor clienți);
  • ore populare (bazate pe vizitele la adresa respectivă);
  • postări și imagini reprezentative.

De ce ai avea nevoie de serviciul Compania mea pe Google dacă ai deja un website?

Simplu. Serviciul Compania mea pe Google completează website-ul tău existent, susținându-i identitatea și prezența în mediul online. În plus, acest serviciu ajută și la optimizarea SEO, adică la poziționarea website-ului tău pe primele poziții în Google, fără să plătești (Google Ads). Informațiile specificate despre compania ta pot să apară în căutarea pe Google, Google Maps și Google+.

Nu mai este niciun secret faptul că încercăm să găsim soluții cât mai comode pentru orice nevoi sau dorințe. Să presupunem că deții o florărie, iar un potențial client trebuie să cumpere un buchet de flori iubitei sau mamei, dar nu cunoaște zona în care se află. Ce face? Caută pe Google sau direct pe Google Maps cea mai apropiată florărie, verifică programul și eventual citește recenziile sau se uită la câteva imagini. Abia apoi pornește spre florărie. Imaginează-ți ce s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi găsit rapid toate aceste informații. În primul rând, tu, proprietarul florăriei, ai fi pierdut un client.

Prezența online a afacerii la nivel local presupune crearea unui profil de companie, care apare exact atunci când utilizatorii caută pe Google/Google Maps compania ta sau companii similare.

Profilul Compania mea pe Google permite publicarea următoarelor informații:

  • numele și descrierea companiei;
  • adresa fizică și localizarea pe hartă;
  • telefon;
  • program de lucru;
  • link către website-ul propriu;
  • recenzii;
  • întrebări și răspunsuri (curiozități ale potențialilor clienți);
  • ore populare (bazate pe vizitele la adresa respectivă);
  • postări și imagini reprezentative.

De ce ai avea nevoie de serviciul Compania mea pe Google dacă ai deja un website?

Simplu. Serviciul Compania mea pe Google completează website-ul tău existent, susținându-i identitatea și prezența în mediul online. În plus, acest serviciu ajută și la optimizarea SEO, adică la poziționarea website-ului tău pe primele poziții în Google, fără să plătești (Google Ads). Informațiile specificate despre compania ta pot să apară în căutarea pe Google, Google Maps și Google+.

Cel mai simplu mod de a exprima o idee este cel vizual. Orice reprezentare vizuală, însoțită sau nu de text, atrage atenția și este ușor de reținut.

Grafica realizată de noi este destinată în primul rând utilizării în mediul online: bannere pentru campanii online (Facebook, Instagram, Google Display), imagini pentru postări în social media sau pentru blog, felicitări, infografice, prezentări, rapoarte prezentate sub formă grafică etc.

Cel mai simplu mod de a exprima o idee este cel vizual. Orice reprezentare vizuală, însoțită sau nu de text, atrage atenția și este ușor de reținut.

Grafica realizată de noi este destinată în primul rând utilizării în mediul online: bannere pentru campanii online (Facebook, Instagram, Google Display), imagini pentru postări în social media sau pentru blog, felicitări, infografice, prezentări, rapoarte prezentate sub formă grafică etc.

Ai de susținut o prezentare despre departamentul sau afacerea pe care o conduci, dar nu ai timpul necesar să o pregătești? Poate că nu ai toate cuvintele la tine sau dimpotrivă, ai pagini întregi de text pe care nu ști cum să le organizezi astfel încât să nu plictisești audiența. Aici îți venim noi în ajutor, cu următoarele servicii:

  • Crearea textului și a design-ului prezentării;
  • Corectitudine din punct de vedere gramatical și ortografic;
  • Livrarea sub forma unui document pdf., ppt. (Power Point) sau sub forma jpeg. (imagine);
  • Recomandări pentru a susține prezentarea într-un mod profesionist (opțional).

 

De ce ai avea nevoie de serviciul kit-uri pentru prezentare business?

  • Timpul te presează, iar tu trebuie să trimiți prezentarea urgent pe email sau să o prezinți în fața unei audiențe;
  • Ai o grămadă de documente, rapoarte, articole din care trebuie să te inspiri, dar nu ai energia sau timpul necesar pentru a face din toate acestea o prezentare demnă de prezentat sau trimis cuiva;
  • Deții numeroase informații scrise sub forma unui text lung, greu de parcurs și de înțeles. Restructurarea informațiilor, îmbinarea acestora cu grafice și imagini sugestive vor ajuta să ai o apariție profesionistă.

Ai de susținut o prezentare despre departamentul sau afacerea pe care o conduci, dar nu ai timpul necesar să o pregătești? Poate că nu ai toate cuvintele la tine sau dimpotrivă, ai pagini întregi de text pe care nu ști cum să le organizezi astfel încât să nu plictisești audiența. Aici îți venim noi în ajutor, cu următoarele servicii:

  • Crearea textului și a design-ului prezentării;
  • Corectitudine din punct de vedere gramatical și ortografic;
  • Livrarea sub forma unui document pdf., ppt. (Power Point) sau sub forma jpeg. (imagine);
  • Recomandări pentru a susține prezentarea într-un mod profesionist (opțional).

 

De ce ai avea nevoie de serviciul kit-uri pentru prezentare business?

  • Timpul te presează, iar tu trebuie să trimiți prezentarea urgent pe email sau să o prezinți în fața unei audiențe;
  • Ai o grămadă de documente, rapoarte, articole din care trebuie să te inspiri, dar nu ai energia sau timpul necesar pentru a face din toate acestea o prezentare demnă de prezentat sau trimis cuiva;
  • Deții numeroase informații scrise sub forma unui text lung, greu de parcurs și de înțeles. Restructurarea informațiilor, îmbinarea acestora cu grafice și imagini sugestive vor ajuta să ai o apariție profesionistă.

  • Din experiență sau ... din auzite știi că niciodată o rețetă nu îți iese de două ori la fel, chiar dacă respecți cu strictețe toți pașii. Inevitabil apar diferiți factori care modifică preparatul final, uneori având un gust mult mai bun, alteori mai puțin bun.

 

  • Marketingul online este ca o rețetă. Deși cunoști toate etapele, setările și algoritmul, rezultatele nu sunt niciodată aceleași. Factorii care pot apărea sunt determinați de piață, concurență, sezonalitate, buget, creativitate etc. Testezi, riști și încerci diferite strategii, totul pentru a „gusta preparatul perfect”.Pentru a porni la drum, ai nevoie să stăpânești noțiunile esențiale, explicate și reexplicate, căci răbdarea și profesionalismul sunt caracteristicile de care dăm dovadă.

 

  • Consultanța pentru promovarea pe rețelele sociale și Google Ads include:
        • prezentarea și explicarea conceptelor de bază
        • pașii setării unei campanii pe Facebook/Google
        • tactici recomandate
        • sesiuni de întrebări și răspunsuri
        • resurse pentru studiu individual
        • sprijin continuu și discuții 1:1

    Acest serviciu se taxează pe oră și este adresat antreprenorilor care își doresc să descopere noțiunile esențiale ale marketingului online sau specialiștilor aflați la început de drum. Este adevărat că internetul este plin de astfel de informații, însă îți va fi mult mai ușor să primești exact informațiile de care ai nevoie, fără să pierzi timp căutându-le și selectându-le. În plus, comunicarea deschisă dintre noi te va ajuta să înțelegi totul mai bine.

  • Din experiență sau ... din auzite știi că niciodată o rețetă nu îți iese de două ori la fel, chiar dacă respecți cu strictețe toți pașii. Inevitabil apar diferiți factori care modifică preparatul final, uneori având un gust mult mai bun, alteori mai puțin bun.

 

  • Marketingul online este ca o rețetă. Deși cunoști toate etapele, setările și algoritmul, rezultatele nu sunt niciodată aceleași. Factorii care pot apărea sunt determinați de piață, concurență, sezonalitate, buget, creativitate etc. Testezi, riști și încerci diferite strategii, totul pentru a „gusta preparatul perfect”.Pentru a porni la drum, ai nevoie să stăpânești noțiunile esențiale, explicate și reexplicate, căci răbdarea și profesionalismul sunt caracteristicile de care dăm dovadă.

 

  • Consultanța pentru promovarea pe rețelele sociale și Google Ads include:
        • prezentarea și explicarea conceptelor de bază
        • pașii setării unei campanii pe Facebook/Google
        • tactici recomandate
        • sesiuni de întrebări și răspunsuri
        • resurse pentru studiu individual
        • sprijin continuu și discuții 1:1

    Acest serviciu se taxează pe oră și este adresat antreprenorilor care își doresc să descopere noțiunile esențiale ale marketingului online sau specialiștilor aflați la început de drum. Este adevărat că internetul este plin de astfel de informații, însă îți va fi mult mai ușor să primești exact informațiile de care ai nevoie, fără să pierzi timp căutându-le și selectându-le. În plus, comunicarea deschisă dintre noi te va ajuta să înțelegi totul mai bine.

Campaniile de email marketing sunt o altă modalitate de a păstra legătura cu clienții tăi, dar și de a deveni cunoscut pentru potențialii clienți. Newsletterele (email-urile periodice) trimise către baza ta de date întregesc planul de comunicare, câștigând astfel loializarea celor care te urmăresc.

Acțiuni propriu-zise:

      • realizarea conținutului și design-ului pentru newslettere;
      • trimiterea către destinatari;
      • optimizarea pentru dispozitivele mobile;
      • monitorizarea livrării email-urilor;
      • raportarea rezultatelor.

Campaniile de email marketing sunt o altă modalitate de a păstra legătura cu clienții tăi, dar și de a deveni cunoscut pentru potențialii clienți. Newsletterele (email-urile periodice) trimise către baza ta de date întregesc planul de comunicare, câștigând astfel loializarea celor care te urmăresc.

Acțiuni propriu-zise:

      • realizarea conținutului și design-ului pentru newslettere;
      • trimiterea către destinatari;
      • optimizarea pentru dispozitivele mobile;
      • monitorizarea livrării email-urilor;
      • raportarea rezultatelor.

Nu mai este niciun secret faptul că încercăm să găsim soluții cât mai comode pentru orice nevoi sau dorințe. Să presupunem că deții o florărie, iar un potențial client trebuie să cumpere un buchet de flori iubitei sau mamei, dar nu cunoaște zona în care se află. Ce face? Caută pe Google sau direct pe Google Maps cea mai apropiată florărie, verifică programul și eventual citește recenziile sau se uită la câteva imagini. Abia apoi pornește spre florărie. Imaginează-ți ce s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi găsit rapid toate aceste informații. În primul rând, tu, proprietarul florăriei, ai fi pierdut un client.

Prezența online a afacerii la nivel local presupune crearea unui profil de companie, care apare exact atunci când utilizatorii caută pe Google/Google Maps compania ta sau companii similare.

Profilul Compania mea pe Google permite publicarea următoarelor informații:

  • numele și descrierea companiei;
  • adresa fizică și localizarea pe hartă;
  • telefon;
  • program de lucru;
  • link către website-ul propriu;
  • recenzii;
  • întrebări și răspunsuri (curiozități ale potențialilor clienți);
  • ore populare (bazate pe vizitele la adresa respectivă);
  • postări și imagini reprezentative.

De ce ai avea nevoie de serviciul Compania mea pe Google dacă ai deja un website?

Simplu. Serviciul Compania mea pe Google completează website-ul tău existent, susținându-i identitatea și prezența în mediul online. În plus, acest serviciu ajută și la optimizarea SEO, adică la poziționarea website-ului tău pe primele poziții în Google, fără să plătești (Google Ads). Informațiile specificate despre compania ta pot să apară în căutarea pe Google, Google Maps și Google+.

Nu mai este niciun secret faptul că încercăm să găsim soluții cât mai comode pentru orice nevoi sau dorințe. Să presupunem că deții o florărie, iar un potențial client trebuie să cumpere un buchet de flori iubitei sau mamei, dar nu cunoaște zona în care se află. Ce face? Caută pe Google sau direct pe Google Maps cea mai apropiată florărie, verifică programul și eventual citește recenziile sau se uită la câteva imagini. Abia apoi pornește spre florărie. Imaginează-ți ce s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi găsit rapid toate aceste informații. În primul rând, tu, proprietarul florăriei, ai fi pierdut un client.

Prezența online a afacerii la nivel local presupune crearea unui profil de companie, care apare exact atunci când utilizatorii caută pe Google/Google Maps compania ta sau companii similare.

Profilul Compania mea pe Google permite publicarea următoarelor informații:

  • numele și descrierea companiei;
  • adresa fizică și localizarea pe hartă;
  • telefon;
  • program de lucru;
  • link către website-ul propriu;
  • recenzii;
  • întrebări și răspunsuri (curiozități ale potențialilor clienți);
  • ore populare (bazate pe vizitele la adresa respectivă);
  • postări și imagini reprezentative.

De ce ai avea nevoie de serviciul Compania mea pe Google dacă ai deja un website?

Simplu. Serviciul Compania mea pe Google completează website-ul tău existent, susținându-i identitatea și prezența în mediul online. În plus, acest serviciu ajută și la optimizarea SEO, adică la poziționarea website-ului tău pe primele poziții în Google, fără să plătești (Google Ads). Informațiile specificate despre compania ta pot să apară în căutarea pe Google, Google Maps și Google+.

Cel mai simplu mod de a exprima o idee este cel vizual. Orice reprezentare vizuală, însoțită sau nu de text, atrage atenția și este ușor de reținut.

Grafica realizată de noi este destinată în primul rând utilizării în mediul online: bannere pentru campanii online (Facebook, Instagram, Google Display), imagini pentru postări în social media sau pentru blog, felicitări, infografice, prezentări, rapoarte prezentate sub formă grafică etc.

Cel mai simplu mod de a exprima o idee este cel vizual. Orice reprezentare vizuală, însoțită sau nu de text, atrage atenția și este ușor de reținut.

Grafica realizată de noi este destinată în primul rând utilizării în mediul online: bannere pentru campanii online (Facebook, Instagram, Google Display), imagini pentru postări în social media sau pentru blog, felicitări, infografice, prezentări, rapoarte prezentate sub formă grafică etc.

Ai de susținut o prezentare despre departamentul sau afacerea pe care o conduci, dar nu ai timpul necesar să o pregătești? Poate că nu ai toate cuvintele la tine sau dimpotrivă, ai pagini întregi de text pe care nu ști cum să le organizezi astfel încât să nu plictisești audiența. Aici îți venim noi în ajutor, cu următoarele servicii:

  • Crearea textului și a design-ului prezentării;
  • Corectitudine din punct de vedere gramatical și ortografic;
  • Livrarea sub forma unui document pdf., ppt. (Power Point) sau sub forma jpeg. (imagine);
  • Recomandări pentru a susține prezentarea într-un mod profesionist (opțional).

 

De ce ai avea nevoie de serviciul kit-uri pentru prezentare business?

  • Timpul te presează, iar tu trebuie să trimiți prezentarea urgent pe email sau să o prezinți în fața unei audiențe;
  • Ai o grămadă de documente, rapoarte, articole din care trebuie să te inspiri, dar nu ai energia sau timpul necesar pentru a face din toate acestea o prezentare demnă de prezentat sau trimis cuiva;
  • Deții numeroase informații scrise sub forma unui text lung, greu de parcurs și de înțeles. Restructurarea informațiilor, îmbinarea acestora cu grafice și imagini sugestive vor ajuta să ai o apariție profesionistă.

Ai de susținut o prezentare despre departamentul sau afacerea pe care o conduci, dar nu ai timpul necesar să o pregătești? Poate că nu ai toate cuvintele la tine sau dimpotrivă, ai pagini întregi de text pe care nu ști cum să le organizezi astfel încât să nu plictisești audiența. Aici îți venim noi în ajutor, cu următoarele servicii:

  • Crearea textului și a design-ului prezentării;
  • Corectitudine din punct de vedere gramatical și ortografic;
  • Livrarea sub forma unui document pdf., ppt. (Power Point) sau sub forma jpeg. (imagine);
  • Recomandări pentru a susține prezentarea într-un mod profesionist (opțional).

 

De ce ai avea nevoie de serviciul kit-uri pentru prezentare business?

  • Timpul te presează, iar tu trebuie să trimiți prezentarea urgent pe email sau să o prezinți în fața unei audiențe;
  • Ai o grămadă de documente, rapoarte, articole din care trebuie să te inspiri, dar nu ai energia sau timpul necesar pentru a face din toate acestea o prezentare demnă de prezentat sau trimis cuiva;
  • Deții numeroase informații scrise sub forma unui text lung, greu de parcurs și de înțeles. Restructurarea informațiilor, îmbinarea acestora cu grafice și imagini sugestive vor ajuta să ai o apariție profesionistă.