Analiza activității actuale în social media/Creare conturi social media
Analiza concurenței
Analiza publicului țintă
Realizarea strategiei
Analiza activității actuale în social media/Creare conturi social media
Analiza concurenței
Analiza publicului țintă
Realizarea strategiei
Realizarea și implementarea planului editorial
Community Management
Elementul „altfel”
Realizarea și implementarea planului editorial
Community Management
Elementul „altfel”
Analiza rezultatelor
Optimizarea strategiei
Analiza rezultatelor
Optimizarea strategiei
Analiza activității actuale în social media/Creare conturi social media
Analiza concurenței
Analiza publicului țintă
Realizarea strategiei
Analiza activității actuale în social media/Creare conturi social media
Analiza concurenței
Analiza publicului țintă
Realizarea strategiei
Realizarea și implementarea planului editorial
Community Management
Elementul „altfel”
Realizarea și implementarea planului editorial
Community Management
Elementul „altfel”
Analiza rezultatelor
Optimizarea strategiei
Analiza rezultatelor
Optimizarea strategiei
Creare Business Manager (dacă e cazul), inclusiv cont de publicitate și setările de plată necesare
Creare, instalare și verificare Facebook Pixel
Analiza campaniilor și rapoartelor precedente
Creare Business Manager (dacă e cazul), inclusiv cont de publicitate și setările de plată necesare
Creare, instalare și verificare Facebook Pixel
Analiza campaniilor și rapoartelor precedente
Stabilirea obiectivului de marketing
Setarea audienței, a poziționării și a bugetului
Crearea reclamei propriu-zise
Stabilirea obiectivului de marketing
Setarea audienței, a poziționării și a bugetului
Crearea reclamei propriu-zise
Analiza rezultatelor
Optimizarea campaniei
Analiza rezultatelor
Optimizarea campaniei
Creare Business Manager (dacă e cazul), inclusiv cont de publicitate și setările de plată necesare
Creare, instalare și verificare Facebook Pixel
Analiza campaniilor și rapoartelor precedente
Creare Business Manager (dacă e cazul), inclusiv cont de publicitate și setările de plată necesare
Creare, instalare și verificare Facebook Pixel
Analiza campaniilor și rapoartelor precedente
Stabilirea obiectivului de marketing
Setarea audienței, a poziționării și a bugetului
Crearea reclamei propriu-zise
Analiza rezultatelor
Optimizarea campaniei
Analiza rezultatelor
Optimizarea campaniei
Creare cont Google Ads, Google Analytics și Google Tag Manager/ Analiza campaniilor anterioare
Analiza concurenței
Analiza publicului țintă
Realizarea strategiei
Creare cont Google Ads, Google Analytics și Google Tag Manager/ Analiza campaniilor anterioare
Analiza concurenței
Analiza publicului țintă
Realizarea strategiei
Setarea/ Verificarea codului de urmărire a conversiilor
Stabilirea obiectivului de marketing
Definirea campaniei
Setarea cuvintelor cheie, a anunțurilor și a extensiilor
Targetare avansată
Setarea/ Verificarea codului de urmărire a conversiilor
Stabilirea obiectivului de marketing
Definirea campaniei
Setarea cuvintelor cheie, a anunțurilor și a extensiilor
Targetare avansată
Analiza rezultatelor
Optimizarea campaniei
Analiza rezultatelor
Optimizarea campaniei
Creare cont Google Ads, Google Analytics și Google Tag Manager/ Analiza campaniilor anterioare
Analiza concurenței
Analiza publicului țintă
Realizarea strategiei
Creare cont Google Ads, Google Analytics și Google Tag Manager/ Analiza campaniilor anterioare
Analiza concurenței
Analiza publicului țintă
Realizarea strategiei
Setarea/ Verificarea codului de urmărire a conversiilor
Stabilirea obiectivului de marketing
Definirea campaniei
Setarea cuvintelor cheie, a anunțurilor și a extensiilor
Targetare avansată
Setarea/ Verificarea codului de urmărire a conversiilor
Stabilirea obiectivului de marketing
Definirea campaniei
Setarea cuvintelor cheie, a anunțurilor și a extensiilor
Targetare avansată
Analiza rezultatelor
Optimizarea campaniei
Analiza rezultatelor
Optimizarea campaniei
Acest serviciu se taxează pe oră și este adresat antreprenorilor care își doresc să descopere noțiunile esențiale ale marketingului online sau specialiștilor aflați la început de drum. Este adevărat că internetul este plin de astfel de informații, însă îți va fi mult mai ușor să primești exact informațiile de care ai nevoie, fără să pierzi timp căutându-le și selectându-le. În plus, comunicarea deschisă dintre noi te va ajuta să înțelegi totul mai bine.
Acest serviciu se taxează pe oră și este adresat antreprenorilor care își doresc să descopere noțiunile esențiale ale marketingului online sau specialiștilor aflați la început de drum. Este adevărat că internetul este plin de astfel de informații, însă îți va fi mult mai ușor să primești exact informațiile de care ai nevoie, fără să pierzi timp căutându-le și selectându-le. În plus, comunicarea deschisă dintre noi te va ajuta să înțelegi totul mai bine.
Campaniile de email marketing sunt o altă modalitate de a păstra legătura cu clienții tăi, dar și de a deveni cunoscut pentru potențialii clienți. Newsletterele (email-urile periodice) trimise către baza ta de date întregesc planul de comunicare, câștigând astfel loializarea celor care te urmăresc.
Acțiuni propriu-zise:
Campaniile de email marketing sunt o altă modalitate de a păstra legătura cu clienții tăi, dar și de a deveni cunoscut pentru potențialii clienți. Newsletterele (email-urile periodice) trimise către baza ta de date întregesc planul de comunicare, câștigând astfel loializarea celor care te urmăresc.
Acțiuni propriu-zise:
Nu mai este niciun secret faptul că încercăm să găsim soluții cât mai comode pentru orice nevoi sau dorințe. Să presupunem că deții o florărie, iar un potențial client trebuie să cumpere un buchet de flori iubitei sau mamei, dar nu cunoaște zona în care se află. Ce face? Caută pe Google sau direct pe Google Maps cea mai apropiată florărie, verifică programul și eventual citește recenziile sau se uită la câteva imagini. Abia apoi pornește spre florărie. Imaginează-ți ce s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi găsit rapid toate aceste informații. În primul rând, tu, proprietarul florăriei, ai fi pierdut un client.
Prezența online a afacerii la nivel local presupune crearea unui profil de companie, care apare exact atunci când utilizatorii caută pe Google/Google Maps compania ta sau companii similare.
Profilul Compania mea pe Google permite publicarea următoarelor informații:
De ce ai avea nevoie de serviciul Compania mea pe Google dacă ai deja un website?
Simplu. Serviciul Compania mea pe Google completează website-ul tău existent, susținându-i identitatea și prezența în mediul online. În plus, acest serviciu ajută și la optimizarea SEO, adică la poziționarea website-ului tău pe primele poziții în Google, fără să plătești (Google Ads). Informațiile specificate despre compania ta pot să apară în căutarea pe Google, Google Maps și Google+.
Nu mai este niciun secret faptul că încercăm să găsim soluții cât mai comode pentru orice nevoi sau dorințe. Să presupunem că deții o florărie, iar un potențial client trebuie să cumpere un buchet de flori iubitei sau mamei, dar nu cunoaște zona în care se află. Ce face? Caută pe Google sau direct pe Google Maps cea mai apropiată florărie, verifică programul și eventual citește recenziile sau se uită la câteva imagini. Abia apoi pornește spre florărie. Imaginează-ți ce s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi găsit rapid toate aceste informații. În primul rând, tu, proprietarul florăriei, ai fi pierdut un client.
Prezența online a afacerii la nivel local presupune crearea unui profil de companie, care apare exact atunci când utilizatorii caută pe Google/Google Maps compania ta sau companii similare.
Profilul Compania mea pe Google permite publicarea următoarelor informații:
De ce ai avea nevoie de serviciul Compania mea pe Google dacă ai deja un website?
Simplu. Serviciul Compania mea pe Google completează website-ul tău existent, susținându-i identitatea și prezența în mediul online. În plus, acest serviciu ajută și la optimizarea SEO, adică la poziționarea website-ului tău pe primele poziții în Google, fără să plătești (Google Ads). Informațiile specificate despre compania ta pot să apară în căutarea pe Google, Google Maps și Google+.
Cel mai simplu mod de a exprima o idee este cel vizual. Orice reprezentare vizuală, însoțită sau nu de text, atrage atenția și este ușor de reținut.
Grafica realizată de noi este destinată în primul rând utilizării în mediul online: bannere pentru campanii online (Facebook, Instagram, Google Display), imagini pentru postări în social media sau pentru blog, felicitări, infografice, prezentări, rapoarte prezentate sub formă grafică etc.
Cel mai simplu mod de a exprima o idee este cel vizual. Orice reprezentare vizuală, însoțită sau nu de text, atrage atenția și este ușor de reținut.
Grafica realizată de noi este destinată în primul rând utilizării în mediul online: bannere pentru campanii online (Facebook, Instagram, Google Display), imagini pentru postări în social media sau pentru blog, felicitări, infografice, prezentări, rapoarte prezentate sub formă grafică etc.
Ai de susținut o prezentare despre departamentul sau afacerea pe care o conduci, dar nu ai timpul necesar să o pregătești? Poate că nu ai toate cuvintele la tine sau dimpotrivă, ai pagini întregi de text pe care nu ști cum să le organizezi astfel încât să nu plictisești audiența. Aici îți venim noi în ajutor, cu următoarele servicii:
De ce ai avea nevoie de serviciul kit-uri pentru prezentare business?
Ai de susținut o prezentare despre departamentul sau afacerea pe care o conduci, dar nu ai timpul necesar să o pregătești? Poate că nu ai toate cuvintele la tine sau dimpotrivă, ai pagini întregi de text pe care nu ști cum să le organizezi astfel încât să nu plictisești audiența. Aici îți venim noi în ajutor, cu următoarele servicii:
De ce ai avea nevoie de serviciul kit-uri pentru prezentare business?
Acest serviciu se taxează pe oră și este adresat antreprenorilor care își doresc să descopere noțiunile esențiale ale marketingului online sau specialiștilor aflați la început de drum. Este adevărat că internetul este plin de astfel de informații, însă îți va fi mult mai ușor să primești exact informațiile de care ai nevoie, fără să pierzi timp căutându-le și selectându-le. În plus, comunicarea deschisă dintre noi te va ajuta să înțelegi totul mai bine.
Acest serviciu se taxează pe oră și este adresat antreprenorilor care își doresc să descopere noțiunile esențiale ale marketingului online sau specialiștilor aflați la început de drum. Este adevărat că internetul este plin de astfel de informații, însă îți va fi mult mai ușor să primești exact informațiile de care ai nevoie, fără să pierzi timp căutându-le și selectându-le. În plus, comunicarea deschisă dintre noi te va ajuta să înțelegi totul mai bine.
Campaniile de email marketing sunt o altă modalitate de a păstra legătura cu clienții tăi, dar și de a deveni cunoscut pentru potențialii clienți. Newsletterele (email-urile periodice) trimise către baza ta de date întregesc planul de comunicare, câștigând astfel loializarea celor care te urmăresc.
Acțiuni propriu-zise:
Campaniile de email marketing sunt o altă modalitate de a păstra legătura cu clienții tăi, dar și de a deveni cunoscut pentru potențialii clienți. Newsletterele (email-urile periodice) trimise către baza ta de date întregesc planul de comunicare, câștigând astfel loializarea celor care te urmăresc.
Acțiuni propriu-zise:
Nu mai este niciun secret faptul că încercăm să găsim soluții cât mai comode pentru orice nevoi sau dorințe. Să presupunem că deții o florărie, iar un potențial client trebuie să cumpere un buchet de flori iubitei sau mamei, dar nu cunoaște zona în care se află. Ce face? Caută pe Google sau direct pe Google Maps cea mai apropiată florărie, verifică programul și eventual citește recenziile sau se uită la câteva imagini. Abia apoi pornește spre florărie. Imaginează-ți ce s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi găsit rapid toate aceste informații. În primul rând, tu, proprietarul florăriei, ai fi pierdut un client.
Prezența online a afacerii la nivel local presupune crearea unui profil de companie, care apare exact atunci când utilizatorii caută pe Google/Google Maps compania ta sau companii similare.
Profilul Compania mea pe Google permite publicarea următoarelor informații:
De ce ai avea nevoie de serviciul Compania mea pe Google dacă ai deja un website?
Simplu. Serviciul Compania mea pe Google completează website-ul tău existent, susținându-i identitatea și prezența în mediul online. În plus, acest serviciu ajută și la optimizarea SEO, adică la poziționarea website-ului tău pe primele poziții în Google, fără să plătești (Google Ads). Informațiile specificate despre compania ta pot să apară în căutarea pe Google, Google Maps și Google+.
Nu mai este niciun secret faptul că încercăm să găsim soluții cât mai comode pentru orice nevoi sau dorințe. Să presupunem că deții o florărie, iar un potențial client trebuie să cumpere un buchet de flori iubitei sau mamei, dar nu cunoaște zona în care se află. Ce face? Caută pe Google sau direct pe Google Maps cea mai apropiată florărie, verifică programul și eventual citește recenziile sau se uită la câteva imagini. Abia apoi pornește spre florărie. Imaginează-ți ce s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi găsit rapid toate aceste informații. În primul rând, tu, proprietarul florăriei, ai fi pierdut un client.
Prezența online a afacerii la nivel local presupune crearea unui profil de companie, care apare exact atunci când utilizatorii caută pe Google/Google Maps compania ta sau companii similare.
Profilul Compania mea pe Google permite publicarea următoarelor informații:
De ce ai avea nevoie de serviciul Compania mea pe Google dacă ai deja un website?
Simplu. Serviciul Compania mea pe Google completează website-ul tău existent, susținându-i identitatea și prezența în mediul online. În plus, acest serviciu ajută și la optimizarea SEO, adică la poziționarea website-ului tău pe primele poziții în Google, fără să plătești (Google Ads). Informațiile specificate despre compania ta pot să apară în căutarea pe Google, Google Maps și Google+.
Cel mai simplu mod de a exprima o idee este cel vizual. Orice reprezentare vizuală, însoțită sau nu de text, atrage atenția și este ușor de reținut.
Grafica realizată de noi este destinată în primul rând utilizării în mediul online: bannere pentru campanii online (Facebook, Instagram, Google Display), imagini pentru postări în social media sau pentru blog, felicitări, infografice, prezentări, rapoarte prezentate sub formă grafică etc.
Cel mai simplu mod de a exprima o idee este cel vizual. Orice reprezentare vizuală, însoțită sau nu de text, atrage atenția și este ușor de reținut.
Grafica realizată de noi este destinată în primul rând utilizării în mediul online: bannere pentru campanii online (Facebook, Instagram, Google Display), imagini pentru postări în social media sau pentru blog, felicitări, infografice, prezentări, rapoarte prezentate sub formă grafică etc.
Ai de susținut o prezentare despre departamentul sau afacerea pe care o conduci, dar nu ai timpul necesar să o pregătești? Poate că nu ai toate cuvintele la tine sau dimpotrivă, ai pagini întregi de text pe care nu ști cum să le organizezi astfel încât să nu plictisești audiența. Aici îți venim noi în ajutor, cu următoarele servicii:
De ce ai avea nevoie de serviciul kit-uri pentru prezentare business?
Ai de susținut o prezentare despre departamentul sau afacerea pe care o conduci, dar nu ai timpul necesar să o pregătești? Poate că nu ai toate cuvintele la tine sau dimpotrivă, ai pagini întregi de text pe care nu ști cum să le organizezi astfel încât să nu plictisești audiența. Aici îți venim noi în ajutor, cu următoarele servicii:
De ce ai avea nevoie de serviciul kit-uri pentru prezentare business?